سوالات متداول

سوالات پاسخ
مدت زمان تقریبی پاسخ به نامه ارسالی از سوی ارباب رجوع حداکثر 72 ساعت کاری
چگونگی پیگیری نامه های وارده از سوی ارباب رجوع ؟ ارتباط با کارشناسان پاسخگو میز خدمت از طریق پرتال وتلفن های تماس میز خدمت
ابطال ضمانت نامه و تمدید چه مدت زمانی تقریبی صورت میپذیرد؟ در مورد ابطال و تمدید ضمانت نامه ، از زمان تحویل درخواست حداکثر 72 ساعت کاری
ملاقات حضوری با پرسنل جهت بررسی و پیگیری وجود دارد؟ در صورت نیاز و با هماهنگی قبلی
در خصوص رسیدگی به مشکلات نانوایان ایا راهکاری تعیین شده است؟ ارسال و درخواست از طریق غله و خدمات بازرگانی استان صورت گرفته و در صورت ارجاع به ستاد پیگیری های لازم انجام میپذیرد
برای درخواست کالای اساسی مورد نیاز چه مدارکی نیاز است درمرحل اول، درخواست کالای اساسی مورد نیاز در سربرگ شرکت مورد نظر به این سازمان اعلام گردیده و در صورت تایید مراحل بعدی صورت میپذیرد
در مورد کالای اساسی (برنج،روغن،شکر) بعد از صدور پیش فاکتور چه عملیاتی باید صورت بپذیرد؟ بعد از پرداخت مبلغ پیش فاکتور ، و دریافت آن توسط کارشناسان حداکثر 72 ساعت کاری ، تا دریافت حواله تعیین استان مورد نظر وقت نیاز است
برای استرداد وجه از شرکت بازرگانی دولتی ایران چه کاری باید انجام پذیرد؟ طی نامه ایی درخواست و مبلغ مورد نظر را اعلام نموده و بعداز بررسی و تایید ، مراحل بعدی جهت پرداخت انجام میپذیرد
مدت زمان تقریبی جهت استرداد و واریز مبلغ به حساب چه مقدار میباشد؟ از زمان تحویل نامه درخواستی تا واریز وجه ، (حداکثر 72 ساعت کاری ) این زمان بستگی به شرایط و استعلامات، ممکن است با تاخیر صورت بپذیرد
راه ارتباطی با کارشناسان میز خدمت شرکت بازرگانی دولتی ایران مرحله اول تلفن های تماس 02184399444، 02184399446، 02184399460
راه ارتباطی با کارشناسان میز خدمت شرکت بازرگانی دولتی ایران مرحله دوم و سوم سامانه پیامکی به سرشماره 9821843996 و پرتال به ادرس khedmat.gtc.ir