سوالات |
پاسخ |
مدت زمان تقریبی پاسخ به نامه ارسالی از سوی ارباب رجوع |
حداکثر 72 ساعت کاری |
چگونگی پیگیری نامه های وارده از سوی ارباب رجوع ؟ |
ارتباط با کارشناسان پاسخگو میز خدمت از طریق پرتال وتلفن های تماس میز خدمت |
ابطال ضمانت نامه و تمدید چه مدت زمانی تقریبی صورت میپذیرد؟ |
در مورد ابطال و تمدید ضمانت نامه ، از زمان تحویل درخواست حداکثر 72 ساعت کاری |
ملاقات حضوری با پرسنل جهت بررسی و پیگیری وجود دارد؟ |
در صورت نیاز و با هماهنگی قبلی |
در خصوص رسیدگی به مشکلات نانوایان ایا راهکاری تعیین شده است؟ |
ارسال و درخواست از طریق غله و خدمات بازرگانی استان صورت گرفته و در صورت ارجاع به ستاد پیگیری های لازم
انجام میپذیرد |
برای درخواست کالای اساسی مورد نیاز چه مدارکی نیاز است |
درمرحل اول، درخواست کالای اساسی مورد نیاز در سربرگ شرکت مورد نظر به این سازمان اعلام گردیده و در صورت
تایید مراحل بعدی صورت میپذیرد |
در مورد کالای اساسی (برنج،روغن،شکر) بعد از صدور پیش فاکتور چه عملیاتی باید صورت بپذیرد؟ |
بعد از پرداخت مبلغ پیش فاکتور ، و دریافت آن توسط کارشناسان حداکثر 72 ساعت کاری ، تا دریافت حواله تعیین استان مورد نظر وقت نیاز است |
برای استرداد وجه از شرکت بازرگانی دولتی ایران چه کاری باید انجام پذیرد؟ |
طی نامه ایی درخواست و مبلغ مورد نظر را اعلام نموده و بعداز بررسی و تایید ، مراحل بعدی جهت پرداخت انجام میپذیرد |
مدت زمان تقریبی جهت استرداد و واریز مبلغ به حساب چه مقدار میباشد؟ |
از زمان تحویل نامه درخواستی تا واریز وجه ، (حداکثر 72 ساعت کاری ) این زمان بستگی به شرایط و استعلامات، ممکن است با تاخیر صورت بپذیرد |
راه ارتباطی با کارشناسان میز خدمت شرکت بازرگانی دولتی ایران |
مرحله اول تلفن های تماس
02184399444،
02184399446،
02184399460 |
راه ارتباطی با کارشناسان میز خدمت شرکت بازرگانی دولتی ایران |
مرحله دوم و سوم سامانه پیامکی به سرشماره
9821843996
و پرتال به ادرس
khedmat.gtc.ir |